tirsdag 18. januar 2011

Hvite møbler

Jeg er ikke sikker på når vi kjøpte furumøblene våre,men det begynner å bli en del år siden i alle fall. Det begynner også å bli en del år siden jeg beiset møblene brune (med beis og lakk som gjorde at vi måtte "bo" på kjøkkenet i flere dager pga lukt ;)) Og det er ganske lenge siden jeg første gang fikk lyst til å male de hvite. Så her en dag dristet jeg meg til å spørre mannen min hva han synes om jeg hadde malt stuemøblene våre hvite...
"Du e ikkje sann",sa han. 
Og jeg fikk absolutt ingen følelse av at han mente at jeg var som en fantasi i en skjønn drøm i alle fall :S
Så nå kan jeg vel angre litt på at jeg ikke har nevnt hvite møbler for mannen min tidligere.  For jeg regner jo med at vi kommer til å ha hvite møbler om ei stund:D Jeg må bare ha tålmodighet og vente på at mannen min skal synes det er en god ide♥
Mens jeg venter kan jeg glede meg over at noen av møblene våre faktisk er hvite:)
Og gremme meg litt over at veggen i gangen oppe er delt i to farger med bord i mellom:S

1 kommentar:

Anita sa...

Hehehe! Lykke til med å vente på at han skal synes det er en god ide, får tro det ikkje tar så veeeeldig lang tid! :D