søndag 9. januar 2011

Farvel til julen

                                                  Ja,nå er det farvel til julen.
         Og farvel til all julepynt og lys som pynter opp i huset
Farvel til skjønne nisser

                                                      Og vidunderlige engler

Men så kjøper man seg litt nytt man kan pynte med,og vips så er alle sorger glemt;) Utrolig hva litt shopping kan utrette:) Og forresten så er det  jo jul igjen allerede i år;)

                                      Disse to skiltene syntes jeg var så fiiine♥

♥Og nå pryder de veggen på kjøkkenet mitt♥


På onsdag fikk vi besøk av denne skjønnasen og mammaen hans:)
Han var ikke videre imponert over bestemors middag;)



Tusen takk for titten:)Håper dere har en trivelig januar:)

1 kommentar:

Alhana sa...

Alltid litt vemodig å rydde bort julen syns jeg.
Jeg har enda oppe julegardinene mine, men må vel se å få tatt de ned. Gleder meg alt til neste jul.
Og så skjønne bilder av barnebarnet ditt, et skikkelig sjarmtroll :)
Ha ei flott helg.