søndag 20. november 2011

Gleder meg til jul♥


Ja,det er det altså jeg driver med for tiden,hihi:) Gleder meg til jul♥
                Jeg har begynt å pakke inn julegaver:)
 
Og selv om vår familie spiser risgrøt jevnt og trutt gjennom hele året,har den nå begynt å ligne litt på julegrøt:)

Jeg har sprayet sinkhusene mine hvite, så det skal se ut som de er dekket med snø♥


Og skvettet med lakken,helt med vilje:) For da syntes jeg de så enda litt mer vinterlige ut:)
 

Noen sinkhus står på kjøkkenhyllen min sammen med det nye skiltet jeg kjøpte på Byrkjedalstunet sist helg:)


Og gjett om jeg ønsker meg hvite kjøkkenskap;) Og nye knotter:D

4 kommentarer:

tante solveig sa...

endelig....smilefjes.

anne marie sa...

Ja,det går litt lang tid mellom innleggene mine *fnis*
Kanskje det bedrer seg nå når julen snart er her♥

Karmen sa...

Christmas is always something special.

Bay Karmen

Anita sa...

Så koselig da! Julekort og jule/bursdagsgaver er i posten ♥ ♥ ♥