fredag 22. april 2011

Stemorsblomster tåler litt...

Derfor er det stemorsblomster jeg har våget meg på å plante ut:)

                 I en blomsterkasse som stod tom:)

I hengeampelen ved siden av inngangsdøren:)


I en nyinnkjøpt potteskjuler:) Jeg kjøpte faktisk to,for de var veeldig fine:)

Og noen satte jeg i en krukke sammen med noe annet som spirte,det blir helt sikkert fint når jeg får vasket krukken, også;) 

Og så tok jeg sjansen på en liten rosebusk♥ Man vil jo prøve å ha det litt fint rundt dørene når solen skinner:)

Disse fine knaggene kjøpte jeg samtidig med potteskjulerne. De skal få gjøre nytte for seg nede på vaskerommet:)

Men det kreves litt forarbeid før de kan sendes ned dit:D
Av vaskerommet,altså;D

Siden det er påske,kan jeg jo legge inn et bilde av påske egget jeg har pyntet:)

Og her er et egg "noen andre" har pyntet:)

♥Sukk♥Kunne godt eid et Faberge egg,jeg altså:) Nyyydelig♥

Bordene som jeg dro i hus for en tid tilbake,står fortsatt umalte:(
Men de skal være hvite før påsken er over,det må de bare:D

Til slutt vil jeg ønske dere alle en riktig trivelig kveld:)






2 kommentarer:

Anonym sa...

totte nå egget du har laga var finare enn faberge egget . smilefjes .

anne marie sa...

Snille deg for ein fine kommentar *endå større smilefjes*