lørdag 30. april 2011

Hvitt salongbord?

Eller litt bruntoner kanskje...?
Endelig har jeg begynt å male bordene mine. Jeg som skulle bli ferdig med det i påsken,klarer det vel akkurat med et nødskrik. I dag er det jo allerede 7.påskedag;)
Dette er første strøk på salongbordet. Skal bli spennende å se hvordan det ser ut i dagslys,og hvor mange strøk jeg trenger:)
Men dette var det jeg mente med bruntoner...
Malingen blander seg rett og slett med beisen:S
Jeg tror ikke det har så mye å si på dette bordet,men beina på spisebordet har et strøk mindre med lakk (typisk latskapen min),så der vil det nok vise bedre. Så kanskje blir det spisebordbein med bruntoner...og kanskje blir det litt stilig til og med:D

Og så har jeg sådd litt tomat og paprika. Seint ute,men pytt:) Blir sikkert gøy alikevel:)





1 kommentar:

Anonym sa...

dette har eg venta på .kjekt å sjå .trur d blir fint med litt brunt i .