mandag 27. mai 2013

Det begynner å komme seg...

...på de to plassene vi pleier å sitte ute om sommeren:)
Hagebordet, som fløy over terrassen og  ned i hagen i et av vindkastene fra øst, har nå fått forsterkede bein og er klar for bruk igjen :)

Det har kommet en blomst på hylla, og en på bordet:) Det er det som har skjedd oppe på terrassen;)
 
Nede ved inngangspartiet har jeg satt ut hagemøblene jeg fant på Finn i fjor:)

Jeg har plantet litt i de krukkene som ikke gikk i stykker i løpet av vinteren



Den rustne ovnen har fått en rusten jerngryte som dekorasjon;)
            Og jeg synes faktisk det er veldig fint:)

Hvis alt går etter planen, skal vi få tak over der vi sitter:P
 
Det høres så fantastisk ut at det er bare så vidt jeg tør håpe;)
  
Men tenk så herlig å slippe å ta inn puter, pledd og pynt 
                      hver gang det begynner å dryppe:)


Her er  inngangsdøra (som fortsatt ser like sliten ut,hehe)
Ser dere det fine hjertet?
Det er laget av yngstejenta, og jeg synes det er knallfint♥

 
Fiiin mandag til dere som er innom:)

Ingen kommentarer: