mandag 12. september 2011

Småplukk

Jeg hadde en runde med kameraet i går, så her kommer litt "småplukk" fra meg:)

Høsten er kommet og jeg har byttet ut sommerblomster med lyng...


                      ...selv om det fremdeles er litt liv i noen blomster:)



En krukke fylte jeg bare med litt fine steiner. Nei,jeg fylte ikke krukken,jeg bare røsket ut den visnede blomsten og kamuflerte med stein på toppen av jorda *flau*. Men det er greit nok:D

Og ved siden av inngangsdøren står det noen små salater og smiler:) Sjekk den fine fargen,gleder meg allerede til neste vår♥

Og så må jeg bare vise stickmannen som er laget av gutten i huset:) Jeg synes den er så tøff:D

Sittekroken har ikke blitt brukt så mye som jeg trodde,men pytt,det blir jo vår og sommer igjen:)

Her er yngstejenta med og tenner lys for anledningen,må jo gjøre det koselig når bildet skal ut i bloggen:)

Og ungene ønsket kakao og baguetter til kvelds:) Jeg var ikke så veldig vond og be;D Det er jo knallgodt!

Koppen min, som jeg fikk av svigerfar for mange år siden:) Jeg ønsket meg en,men fikk tre:D Perfekt til å drikke kakao av:)

Ønsker dere alle en fortryllende september,nå er det ikke så fryktelig lenge til vi kan begynne å tenke på jul♥ 

3 kommentarer:

Stine Westmoen sa...

Så koselig dere har det! Ja, den høsten kommer med et brak hvert år, bokstavlig talt... Tordenbygene vil ingen ende ta her i sør. Men men. Så ser vi bare enda mer frem til våren.

Hils fetter og resten av familien.

RoseSommer sa...

Takk for hilsen hos meg. Det er ennå noen dager til 50-årsdagen min. Har laget ferdig et lite bursdags innlegg allerede, så følg med neste uke :-)
Du har ikke fått brukt uteplassen så mye du heller, nei? Idag har jeg tømt en diger balje jeg fylte med fine blomster tidlig i sommer. Jeg laget ikke hull i den, for jeg trodde jeg skulle klare å kontrollere vannmengden i den. For den KUNNE jo ikke bli en så våt sommer som ifjor!
Og det ble det ikke heller; det ble verre!
Litervis med råtten jord, leckuler og druknede røtter ligger nå et sted borte ved gjerdet.
Vel, imorgen er det en ny dag. Vi håper på litt sol da. God helg!!

Mariann sa...

ÅÅÅ, så kjempefint det så ut!! I år har jeg ikke lagt noen særlig innsats i lystenning utendørs, men det har neimen ikke vært mange anledningene vi har fått heller! :)