fredag 12. august 2011

Det er ikke det at det ikke skjer noe her...

...det er bare det at ingenting er ferdig så det går an å vise det fram:D
Men sist lørdag var jeg i alle fall og besøkte min yngste søster. Hun hadde malt stuen sin,og det måtte jeg jo se hvordan hadde blitt:)
Og da tenkte jeg at kanskje jeg også hadde lyst til å male litt;) Det hadde jeg selvfølgelig:) Og i stedet for å male med et av de spannene jeg har stående,på en av de veggene som faktisk skal males,så kjøpte jeg et nytt spann og tenkte jeg skulle male på soverommet vårt. Det var så rotete og fælt at jeg bare måtte male det:D Her er fargen i spannet:)

Jeg var litt skeptisk,men trodde vel i grunnen at det skulle bli fint.
Det ble det ikke.
Spesielt siden jeg hadde fått det for meg at jeg kunne male rundt den nye og spesialbestilte wallstickeren min. Ellers måtte jeg jo ha ventet et par uker med å henge den opp,siden den ikke bør opp på nymalt vegg:S Sier de som har greie på det;)
Slik så det ut etter at jeg hadde begynt å male over igjen med den gamle fargen heller. Den lyse,altså:) 
 Planen var jo å ha noe romantisk og fint stoff pent dandert rundt wallstickeren,og da ville ingen i hele verden se stygge malingsoverganger og sånt:D Men de stoffgreiene så i alle fall teite ut:S Så nå er veggen den lyse fargen,og wallstickeren henger heelt alene på veggen. Men jeg finner vel på et eller annet,tenker jeg:)

Ved siden av vinduet på soverommet har jeg akkurat plass til dette bildet og en hylle under:) Og det er jeg i grunnen ganske fornøyd med:) Bildet har jeg hatt der i evigheter,men så kom jeg på at det sikkert hadde vært fint å samle englene mine på en hylle under bildet. Og slik ble det:)

 Litt trangt om saligheta,men...

Og denne spilledåsen spiller Swan Lake Theme
Ikke ofte jeg hører på den,men...:)

Da jeg kjøpte malingen,gikk jeg forresten forbi et bord det stod TILBUD på. Gikk forbi,liksom,jeg gikk i grunnen ganske så målrettet mot det:D For der så jeg bl.a disse to:)
Kjempefine! Tre krukker for hundre kroner:) Passet meg ypperlig:)

Og så dette♥
Dette skal jeg nå abonnere på:) Jeg liker det veldig godt. Nesten like godt som bolig pluss:)





1 kommentar:

Mamsens hus sa...

Titter innom deg for og ønske deg en riktig god helg. :)
Klem