torsdag 14. juli 2011

Mitt indre kraftdyr...

...er hentet fram i anledning sittekroken!

Så arbeidet skrider sakte men sikkert famover:)
Jeg har ryddet vekk det meste som ikke skal være der,og hentet ned en gammel og rusten ovn. Det kan jo hende den blir fin med blomster i:)


Jeg har pyntet et par potter for anledningen:)


plantet om og flyttet litt på ting

Og denne slitte døren trenger jo litt av hvert,men mest av alt litt koselig dørpynt,synes jeg:) 


Og så likte jeg så godt at disse nellikene er så strenglete:)



Fant forresten dette bildet da jeg tømte kameraet;D Lurer på om vi har en Justin Bieber fan i familien;)

I dag skal det jobbes mer! Sola skinner som bare det og jeg har ferie♥



2 kommentarer:

Stine Westmoen sa...

Så utrolig fint det blir hos dere! Gleder meg til å se hva du finner på med ovnen.

RoseSommer sa...

DETTE ser bra ut!
Hva med en gammel rye på trappa? Jeg fant en og la på trappa på uteplassen vår, og det er deilig å slenge rumpa nedpå der.
Kos deg videre i sola!