søndag 12. juni 2011

Litt småtteri...

Det grønne teppet jeg har bestilt til sofakroken,kom i går:) Det var akkurat så grønt, og nesten så fint,som jeg ventet:)
Når jeg blir skikkelig lei av det,kan jeg lage garnmopper av det,hihi,for det minnet litt om det faktisk;)
 Det luktet ikke akkurat duggfriskt da jeg pakket det ut av plasten,så nå henger det ute til lufting. Jeg gleder meg til å ta det inn og se hvor fint det blir med mer grønt i stuen:)

På spisebordet har jeg denne grønne løperen fra før:)

Sofatrekket kom også i posten,men det skal sendes rett tilbake:S Det så bare rart ut og stoffet var så glatt på baksiden at det var umulig å få det til å ligge fint.


Jeg har forresten byttet ut smykkestativet mitt med dette etasjefatet.
Det står på badet sammen med et bilde jeg har tatt fra en kalender,syntes det var så fint:)
Jeg har knall rosa løper under;)


Hadde det vært finere uten?
Bildet og rammen over kommoden er kjøpt på IKEA for noen år siden. Bildet er bare sååå nydelig♥

I dag maler jeg på noe som jeg skal vise dere litt senere. Så nå skal jeg jammen ta meg en svingom med kosten her,også:D
Hvis noen lurer på hvordan dette har skjedd,kan jeg fortelle at skuffene i denne kommoden er "skrudd fast". Så da jeg malte,dro jeg skuffen så langt ut jeg kunne og smurte i vei med maling,helt sikker på at dette ble bra:D Men det ble det jo ikke!
Skal bli fint å få ordnet dette,også:)
Ønsker dere alle en fin pinse videre:)










2 kommentarer:

mona.z sa...

Du får en herlig sommerstue med det grønne teppe, så da kan regne bare øse ned ute:) Stilig "smykkefat", og den rosa duken har herlig frisk farge. God klem fra meg

RoseSommer sa...

Hei, så fint du endelig kom inn til meg. Beklager hvis det har vært noe rart med bloggen min. Ser flere har fått den meldingen om at jeg har lukket profil, men det er jo ikke sant! Men det var noe rart for en stund siden; da forsvant Profil-delen på høyre side hos meg, og en snill bloggevenninne hjelp meg å få den tilbake på plass. Og etter DET har det visst blitt letter å komme inn på bloggen min. Var nok noe galt et sted, skal du se.
Og du, sånt stettfat har jeg også! Må bruke det mer, ser jeg for det er jo så fint!
Ha en god helg!