tirsdag 26. april 2011

Nytt liv til gamle kakebokser

For en tid tilbake så jeg noen flotte bokser,sannsynligvis i metall,som man kunne oppbevare vaskepulver i. De var kremhvite, og utenpå stod det "white" og "colour",eller noe i den duren. I alle fall så var de veeldig fine,og jeg hadde veeeldig lyst til å kjøpe de. Men jeg gikk faktisk forbi de boksene den gangen.
Her en dag mens jeg fantaserte om et fint vaskerom,kom jeg plutselig på at jeg kunne male et par kakebokser å ha pulver i:) Og vips så spurte jeg moren min om hun hadde kakebokser hun ikke brukte lenger. Og det hadde hun:)

                                             Slik så de ut

Så ble de malt med hobbylack, og jeg pyntet lokkene med et søtt bilde jeg fant på nettet. Rød kjole for farget vask

Og samme bildet i sephia for lys vask

Jeg er ikke så fornøyd med skriften på boksene:S Bl.a fordi at fargen sklei ut da jeg lakket over.

 Ooog fordi at jeg limte motivet for lys vask på lokket til boksen for mørk vask-og omvendt,hihihi:D Men det lar seg ordne,heldigvis:)
Her er begge boksene linet opp:)
Og når jeg ordner med ny skrift,skal jeg enten ha blonder rundt hele boksen,eller ingen blonder i det hele tatt:)




                                 

2 kommentarer:

Auroras hjem... sa...

Åh så flotte de ble ! Koselig blogg du har. Ligger meg til som følger, for her kommer jeg gjerne på besøk igjen :) Klem Merete

Anonym sa...

dei blei jo kjempefine . skal jammen meg prøve på noko liknane .