tirsdag 28. desember 2010

Juletreet vårt

Jeg er ikke kjempekresen når det gjelder juletre,men jeg forventer en viss stil over det,og nok nåler og greiner til å bære all juletrepynten vår:)

Juletreet vårt hadde ca 489 nåler fordelt på 3 og en halv gren,kunne jeg konstatere da jeg fikk det første glimtet av det mellom bilen og huset. 
Heldigvis var ikke det helt sannheten,men for meg så det litt spinkelt ut med et "vanlig" tre når vi har hatt edelgran de siste årene.
3 hjelpsomme barn satte i gang med pynting:)

Og treet ble ganske så fint,om jeg må få si det selv:)
Et bilde yter aldri treet rettferdighet. Men med litt nærbilder,tror jeg dere får et bedre inntrykk:)

                                               ♥Tett i tett med pynt♥

De to ytterste kulene er bare nyyydelige♥

                             Og med bidrag fra ungene,blir treet komplett:) Dette er engler som har vært med oss ganske mange år etterhvert:)

Og slik oppbevarer vi julekortene våre:)

Ingen kommentarer: