fredag 26. juli 2013

Velkommen inn...

...i skapet mitt:)
Ja, nå er vel klesrommet så ferdig som det kan bli, før vi fyller det med klær og ser hvordan det fungerer i praksis;)
Sliter litt med å finne et passende navn...men tipper det kommer til å hete garderoben etterhvert;)

                    Jeg er ganske så fornøyd med resultatet:)


masse kleshengere og en "skjerfhenger" er klar til bruk



Blondegardinene passer helt fint her inne, det samme gjør potteplantene som ikke trenger vann;) 


Expediten har god plass,
blomstene er bare med for å gjøre bildet interessant;)

                             Motsatt ende av rommet


                          Forhåpentligvis nok hengeplass


                  Og skohengeren tåler i alle fall et par sko;)


Jeg syntes gardinstanga som hang på kjøkken passet godt her, så nå trenger jeg ny på kjøkkenet;)

Og med bildet av de lettstelte potteplantene mine, vil jeg ønske dere alle en fortsatt god sommer:)


Og sånn til slutt må jeg bare si at jeg har slett ikke lyst til å fylle rommet med klær, hihi, det er så fantastisk ryddig og organisert der nå;D

2 kommentarer:

Anita sa...

Wow! Ble kjempefint! Kan tenke meg det blir deilig å få alt på plass der ja :)

Cornelia sa...

Jag har också en sån här garderob... men inte i närheten av så snygg som din. Blir väldigt inspirerad att röja ur allt gammalt och göra fint därinne, när jag ser dina bilder. Jag har också ett fönster och det är ju så trevligt med ljus!

Och sådär fina väggar och nytt golv... ja, det skulle kunna bli så bra!

TACK för toppen-inspiration!