fredag 4. mars 2011

Fuglebur

For en tid tilbake "oppdaget" jeg  fugleburet. Det var mange bloggere som smykket hjemmene sine med fuglebur, og det var jo så fiiint! Derfor måtte jeg også ha:D
Jeg trenger selvfølgelig en fin eføy,men inntil videre får denne kunstige gullranken gjøre nytten:)

Litt nærbilder av de fine detaljene...

Fugleburet er også kjøpt på Jotex. Jeg kan ikke annet enn å like den butikken:D

Jeg vil at fugleburet skal henges opp,og til det burde jeg kanskje hatt en kjetting. Men først vil jeg se hvordan det ser ut med hvitt bånd. Kan jo hende det er like så fint:)

På søndag er det fastelaven (fastelavn?),og da skal det bli boller med krem...mmm:) Minstejenta vil at vi skal samles hos bestemor og bestefar,for der er det alltid så kjekt:) 
Bestemor og bestefar bor i dette koselige huset

Dette bildet er tatt i Januar. Vi har heldigvis ikke snø nå:)
Bildet av bollene er funnet på nettet.

♥Håper dere har en fin mars♥

Ingen kommentarer: