fredag 14. januar 2011

Bildehyller av lister

Av en helt vanlig (men profilert så man får en "stoppekant" til bildene) dør/vegg-list og et par beslag,kan man lage en helt grei billedhylle:)
Og har man mange bilder,kan man lage to:)
Det er selvfølgelig handymannen min som har hengt de opp,men jeg har i det minste beiset listene;) Ooog kommet på ideen,hihi:)
Sånn ser det ut på veggen vår nå:) Måtte ta bildene fra siden for det ble så mye gjenskinn i glasset på bildene. Gjenskinn fra blitzen og gjenskinn fra spotlighten. Og kanskje ørlite granne gjenskinn fra det store gliset mitt;) Jeg var jo veldig fornøyd:)
Og i forkant av dette,måtte jeg drive med litt arbeid av denne sorten...

                                               Registrere hullete og ujevn vegg

           Skrape av på ujevn og hullete vegg slik at det så enda verre ut...
(det gjør jeg enkelt og greit med den skarpeste plassen jeg finner på hammeren)

Og så er det bare å male i vei,strøk etter strøk...
Jeg elsker snarveier av denne sorten. Det er veldig tidsbesparende å ikke klatte med sparkel og sånt;) Og så lenge det skal henge bilder over alikevel,er det ikke sååå nøye:) For meg altså:D

Og jeg var i grunnen ferdig med juleting og tang på bloggen nå,men må bare si at til neste jul blir det edelgran igjen! Sånn som dette har jeg ikke lyst til å ha det når jeg rydder ut julen...


Håper dere har en fin januar:)  

Ingen kommentarer: