mandag 27. desember 2010

Litt julebilder

Det er en fin tid vi er inne i nå♥ Det er koselig med familiesamlinger og alt det andre som følger med julen. Og en av tingene er jo julepyntet hjem♥ Her er litt bilder fra mitt hjem:)
Disse nissebarna jeg har nede i gangen synes jeg er så søte♥
Faktisk så søte at...
...jeg måtte ha noen oppe i gangen,også:)

I trappa har jeg et lite juletre sammen med en nisse:)

Og i kjøkkenvinduet henger den nyinnkjøpte adventstjerna. Den gamle sa plutselig takk for seg midt i desember...makan :S Men det var i grunnen greit. Syntes denne stjerna var fantastisk flott:)

I stua sitter et nissepar og vokter brettspillene våre...med øynene lukket;)

Et nissetog pynter opp i åpningen mellom kjøkken og stue.

Og tunet til pepperkakehusene står linet opp på en kjøpmannsdisk:)

Denne koselige lykten fikk jeg av en snill og kreativ kollega:)
Og utrolig nok...da jeg dro fram julepynten og satte den andre pynten inn i skapet,tok jeg meg selv i å se fram til å sette fram den hvite pynten igjen,hihi:D Og heldigvis for det i grunnen;)

Kransekakedeigen min ble forresten litt vanskelig å jobbe med ,fikk sprekker altfor lett:( Men da trillet jeg bare en SVÆR pølse,og skar opp i skiver- Utrolig lettvint,og selvfølgelig like godt:)
Håper dere har en fortryllende romjul♥

1 kommentar:

Alhana sa...

Så koselige julebilder, og det nissetoget var kjempe flott :-)