lørdag 27. november 2010

Enda en blogg...

Her er starten på min nye blogg:)
Noen ganger får jeg lyst til å lage innlegg med andre tema enn scrappings,og da tror jeg det er en god idè å ha det på en annen blogg. Man kan vel kalle dette en hverdagsblogg. Blir sikkert litt oppussingsprosjekter og annet forskjellig jeg finner på:) Så får vi se hvordan bloggen blir etterhvert:)

Fremover nå,vil den nok handle aller mest om jul♥♥♥

I går fikk jeg kakao hos mine foreldre. Tilfeldigvis hadde jeg fotoapparatet med meg,og ilte avgårde og hentet det da jeg så at den varme dampen fra drikken viste så godt...:) Syntes det ble et riktig så fint bilde:)

1 kommentar:

Alhana sa...

Så lekker blogg du har fått deg, fikk skikkelig julestemning av den :-)

Herlig med den rykende kakaokoppen, så kjempe fristende ut med en varm kopp kakao i vinterkulden.